dEpReSsEd!!~

hukhuk…semakin nk final ni semakin rase cam sume benda yg d wat x jdi…….arghhhhhhhhhhhh…

tadi….

1) saye nanges :- salah satu cara saye melepaskan kesedihan, kesakitan ati, ketekanan..banyak menda yg menyakitkan ati..banyak menda yg kelirukan saye..banyak menda yg menyentuh jiwa…then..on my WC..nanges..huhuhu..cik ann je tgk..sbb da x tau nk lepas kat sape da…de pakwe tapi macam menyakitkan ati..so ignore him..nk citer kat KAWAN yg slalu sy bercerite..dier seboks ngan AWEX dier…n macam da jadi my routine untuk minggu ni…N.A.N.G.E.S…salah 1 terapi untuk dapatkan ketenangan…hope so!!

2) nyanyi-nyanyi :- saye nyanyi macam2 lagu sebab buhsan n nk ilangkan sedey..umah saye sgt sunyi..wat saye rase rndu kat kg…dak2 ni ramai yg balik…saye nk kn siapkan research yg tinggl Recommendation je lgi..saye kn korban mase untuk siapkan menda ni..sgt stressss…saye benci prasaan ni..tolong pulangkan perasaan happy saye..tolong pulangkan mOod saye untuk gelak2…

3)YM :- saye ym ngan ntah gurl mne..yg kegilaannye terserlah..saye tak ske YM ngan org yg x dkenali..

banyak menda yg saye wat..

saye sgt sedey n terkilan ngan Hafizul..seyesly saye terlalu sabar ngan awk sebab saye cube faham awk..macam yg awk nk..ayt yg bese awk gn “syg kene faham abg”..yer…sye da terlalu cbe memahami awk..da setahun lebey saye cbe faham awk..tapi awk pernah ke faham saye???s.h.i.t

ape gn ayt2 awk ni “syg… abg mntak maaf klau slama ni wt syg mrh… abg tau abg slalu xpndai jg hati syg… abg tau abg ni selfish…tp abg xmcm tu sbnrnyee..abg syg syg…itu je yg abg blh katakan…abg syg ngat kt syg…abg xnk kte slalu mcm ni…abg nk kita hpy…klau syg ada prob gtau la abg..abg xnk syg sdih sorg2…k love u so much syg…muahhh”

memng awk slalu wat sye marah..memng awk x pndai jaga ati sye n memng awk selfish..awk suh sye gtau awk kalo de prob..tapi awk yg slalu bg sye prob..a’ah..lupe..saye kn faham awk rite..n sye akn teru cube faham awk slagi saye mampu..walaupon ati saye sakit..walopon saye TERmenangis sebab awk..warghhhhhh…so childish~hukhuk…cOz i really..really LOVE U..walaupun sye tau saye akn terus seksa ati n jiwa sye sbb syg awk..tapi sye tak mampu nk elak..-sekian-

___________________________________________________________________________________________________

KAWAN saye..KAWAN ke??

erm…xtau nk ckp pe..juz sedikit terkilan jugak ngan kamoo..sampaikan org len pon leh prasan perbezaan kamoo n saye..de org tnye kamoo cerai sye TALAK brape??? adeh..itu soklan yg x sepatut d tanye..n sye x mampu menjwb soklan tu td..soklan bertubi2..sepertinye sye tak mau ke kandang lagi..penat utk menjawab soklan..-sekian-

Advertisements

~ by afdsmkad on October 25, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: